Modifast Protein Shape Bar kokos Reep 6x27g

Eiwitrijk tussendoortje of extraatje bij de maaltijd, te combineren met groenten en een mager melkproduct, in de vorm van een reep met kokos. Aanvulling op lichte en evenwichtige maaltijden. 93 kcal per reep.

€ 7,70 -22%
6,01
Op voorraad
f product.view.content.addfavourite

Bestel voor 19:00, morgen geleverd

Met de Protiplus 3.2.2-methode wissel je drie strenge dagen af met twee lichtere dagen, terwijl je in het weekend weer normaal (licht) kunt eten. Deze afwisseling in dagen zorgt ervoor dat je lijnen makkelijk kunt volhouden en dat je het jojo-effect vermijdt.
Aanvalsfase: drie dagen intensief lijnen. Tijdens de aanvalsfase lijn je drie dagen intensief en verlies je snel gewicht. Je gebruikt deze dagen steeds drie eiwitrijke Protiplus-shakes of -puddingen en twee Protiplus-repen. Deze vul je aan met groenten en magere (fruit)yoghurt of kwark. Groenten: asperges, aubergine, bloemkool, boterbonen, broccoli, courgette, groene kool, komkommer, knolselderij, paddenstoelen, palmharten, paprika's, prei, radijsjes, rapen, rode biet, rode kool, schorseneren, selderij, sla (alle soorten), bietjes, sperziebonen, spinazie, tomaten, uien, venkel, witlof, wortelen. Je kunt deze groenten rauw, gestoomd of gekookt (in bouillon) bereiden, zolang je maar geen vetten gebruikt. Je mag 2 keer per dag 200 à 300 g groenten eten. Je kunt bij de groenten eventueel een lightsaus gebruiken (zie hieronder). In deze fase mag je geen fruit, vet, of koolhydraatrijke producten zoals aardappellen, pasta en rijst gebruiken. Kwarksaus: Meng twee eetlepels magere yoghurt of kwark met wat mosterd, peper en zout en fijngehakte verse kruiden (bieslook, koriander, basilicum ...). Als smaakmakers kun je ook gebruiken: azijn, citroensap, knoflook, uitjes, augurken, kappertjes, paprika, kerrie, dille, munt en allerlei ander kruiden. Deze saus zul je tijdens het programma meerdere keren gebruiken, dus wees creatief en varieer! Tomatensaus: Laat wat tomaten, knoflook, uien en tijm sudderen op een zacht vuurtje en roer alles goed door elkaar. Veel water: Drink 1 groot glas water op de nuchtere maag en 2 glazen water tijdens de maaltijden. Probeer daarnaast zeker in de aanvalsfase tussen de maaltijden minimaal 1,5 liter water te drinken. Dit verhoogt het verzadigingsgevoel, bevordert de vertering en helpt bij het afscheiden van afvalstoffen. Drink liefst niet-sprankelend water dat rijk is aan mineralen. Progressieve Fase: twee dagen verder afslanken met Protiplus en met lichte, evenwichtige maaltijden Normalisatiefase: twee dagen normaal (licht) eten. Je kunt dit weekprogramma steeds herhalen, net zolang tot je jouw ideale gewicht hebt bereikt!
Opmerkingen

Enkel te gebruiken met de Protiplus 3.2.2-methode. Niet geschikt voor strikt eiwitdieet.
Merk Modifast
Aflevervorm Reep
Type product Dieetvoeding, Voedingssupplementen
Type maaltijd Vervangmaaltijd
Type voeding Koolhydraatarm, Proteïnerijk
Smaak Chocolade, Kokos
Glutenvrij? not available
Lactosevrij? not available
Met vezels? available
Zonder melkeiwitten? not available
Zonder suiker? available

Dit is een voedingssupplement. De aanbevolen dosis per dag die de verpakking/bijsluiter vermeldt niet overschrijden. Een voedingssupplement mag niet als vervanging van een gevarieerde, evenwichtige voeding en van een gezonde levensstijl gebruikt worden. Bewaar dit voedingssupplement buiten het bereik en het zicht van kinderen.

Gedeelde ervaringen
    12/05/2017
    Goed tussendoortje...helaas voor mij nog iets veel suiker in.
    28/04/2017
    een lekker tussendoortje en heb die producten vorig jaar ook genomen want ik woog meer dan 100 kg en ben dan met die producten gestart in april tot oktober en ben daar door 21 kg afgevallen en zeker na mijn zware rugoperatie voel ik me een stuk beter .