02/793 09 34

Ma - Vr9u - 18u

Momenteel niet bereikbaar

Levering

Heb je een bestelling geplaatst? Dan schieten we meteen in actie!

 

Wanneer komt mijn pakketje aan?

Bij elk product staat een leveringstermijn vermeld. Plaats je een bestelling met meerdere producten, dan geven we je de leveringstermijn van je hele bestelling aan het eind van het bestelproces.

Bestel je op een weekdag voor 19 uur ’s avonds in de Benelux? Dan ontvang je je pakketje de volgende werkdag (in Nederland leveren we ook op zaterdag). Op leveringen aan Frankrijk en Duitsland moet je respectievelijk twee en drie werkdagen wachten. Leveringen aan andere EU-landen vragen om drie of vier werkdagen.

Plaats je je bestelling op zaterdag voor 12 uur? Dan komt je pakketje aan op maandag (Benelux), woensdag (Frankrijk), donderdag (Duitsland en andere EU-landen) of vrijdag (andere EU-landen). Deze leveringstermijnen gelden ook voor bestellingen geplaatst op zondag voor middernacht, met uitzondering van pakketjes voor de Benelux. Die komen aan op dinsdag.

Omwille van de voorraden is het mogelijk dat sommige producten een langere leveringstermijn hebben dan hierboven vermeld. We zetten dat dan duidelijk bij het product. Want niets zo vervelend als niet weten wanneer je pakketje geleverd wordt!

 

Bestel op

Voor

Levering in België/ Lux/ Nederland op

Levering in Frankrijk op

Levering in Duitsland op

Alle andere EU28 landen

Maandag

19u

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag of Vrijdag

Dinsdag

19u

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag of Maandag

Woensdag

19u

Donderdag

Vrijdag

Maandag

Maandag of Dinsdag

Donderdag

19u

Vrijdag

Maandag

Dinsdag

Dinsdag of Woensdag

Vrijdag

19u

Maandag

(NL: zaterdag)

Dinsdag

Woensdag

Woensdag of Donderdag

Zaterdag

12u

Maandag

Woensdag

Donderdag

Donderdag of Vrijdag

Zondag

23u59

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag of Vrijdag

De geplande leverdatum wordt altijd weergegeven in je winkelmandje.

 

Kan ik mijn pakketje volgen?

Zodra je pakketje het magazijn verlaten heeft, krijg je van ons een verzendbevestiging met track and trace. De link in deze mail brengt je naar de website van je pakjesdienst, waar je het traject van je pakketje kan volgen.

 

Hoeveel bedragen de leveringskosten?

Viata levert aan huis en op kantoor, maar ook aan afhaalpunten van DPD Pickup. De leveringskosten verschillen naargelang het land van levering. Voor België bedragen ze 3,95 euro, voor Luxemburg 4,95 euro, voor Nederland en Frankrijk 5,95 euro en voor Duitsland 6,95 euro.

Als je je mandje voldoende vult, leveren we zelfs gratis! In België is dat vanaf 49 euro, in Luxemburg, Nederland en Duitsland vanaf 59 euro en in Frankrijk vanaf 69 euro. We leveren ook aan alle andere EU-landen (je vindt de lijst hier), maar niet aan verre eilanden of naar Cyprus. Gaat het om een eilandadres dichtbij, dan rekenen we een toeslag.

Naar

Gratis levering vanaf

Anders deze leveringskosten

België

€ 49 

€ 3,95

Luxemburg

€ 59 

€ 4,95

Nederland

 € 59 

€ 5,95

Frankrijk

€ 69 

€ 5,95

Duitsland

€ 59 

€ 6,95

 

Hoeveel bedenktijd heb ik?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Dan kan je je pakketje binnen de 14 dagen retourneren. Vanaf het ogenblik dat je ons op de hoogte brengt, heb je nog eens 14 dagen om alles terug te sturen. Doe dat in originele staat, ongebruikt, ongeopend en met de originele documenten.

 

Wat mag ik terugsturen en wat niet?

Alle producten met een aantoonbare fout of afwijking, die ongeopend en ongebruikt zijn en in de originele verpakking mét de originele documenten zitten, kunnen teruggestuurd worden tot 14 dagen na ontvangst.

Wat kan je niet terugsturen? Goederen met een beperkte houdbaarheidsdatum of die snel bederven en verzegelde goederen waarvan de verzegeling verbroken is of die niet geschikt zijn om terug te sturen omwille van gezondheidsbescherming. Ook geneesmiddelen kan je niet terugsturen, enkel bij gebrek. Je kan ze wel annuleren voor ze verzonden worden.

Twijfel je of je een product mag terugsturen? Neem dan contact op met onze klantendienst. We helpen je graag verder.

 

Hoe kan ik mijn pakketje retourneren?

Contacteer onze klantendienst of vul het retourformulier in. Je ontvangt dan een retourlabel om je producten gratis terug te sturen. Plak dit op je pakketje en stuur het terug via een afhaalpunt van DPD. Als we je pakketje ontvangen, kijken we je bestelling na en betalen we je terug binnen 14 werkdagen.

Meer informatie over je recht om een online aankoop terug te sturen, vind je in onze algemene voorwaarden.