Waarom Viata?

De apotheekwereld ondergaat grote veranderingen. Louter dan producten online verkopen wilt Viata het klassieke apotheekbezoek overtreffen en met het eenvoudige idee dat we de patiënt centraal plaatsen. Jij dus. Het is onze visie. We zijn ervan doordrongen. Concreet en zonder gedoe:

 

#1 Informatie: Toegankelijk en to-the-point

Viata informeert je actief over onderwerpen die je aangeeft interessant te vinden. Een nieuwsbrief met inhoud, naast interessante aanbiedingen voor jou en je naasten. Op de website kan je bij de rubriek Thema’s terecht voor informatie rond gezondheids- of verzorgingsonderwerpen die ook jou zullen aanbelangen. Op Facebook en onze blog kan je terecht voor seizoensgebonden gezondheids- en verzorgingstips. Wij treden graag in contact met jou. Heb je een algemene vraag of een uitgesproken mening rond een onderwerp? We wachten vol ongeduld op jouw reactie op Facebook of onze blog en treden graag in dialoog met je!
 

#2 Advies: Snel en Discreet

Vind je jouw gezondheid belangrijk? Wij ook! Je hebt concrete vragen rond gezondheid of verzorging, bij ons kan je terecht voor correct en snel advies. Onze apothekers en apotheek assistenten helpen u graag verder. Discretie is een evidentie. Bel ons of stel je vraag hier aan de apotheker.
 

#3 Beloftes: inlossen, elke keer opnieuw

Onzekerheid over wat de leveringstermijn is? Niet bij ons. Bij Viata weet je waar je aan toe bent! Je weet op voorhand wanneer je je bestelling zal ontvangen. Dat is beloofd. Eenmaal je bestelling ontvangen gaan we onmiddellijk aan het werk om ze tijdig bij jou te krijgen. En we houden je constant op de hoogte over de status van je bestelling. Ook dat is een belofte.

 

#4 Klantvriendelijkheid: obsessief en persoonlijk

De patiënt staat centraal bij Viata. Jij dus!
We doen er alles aan zodat winkelen bij Viata een ontspannende activiteit is waarbij je snel geholpen wordt op een warmhartige en professionele wijze. Klantvriendelijkheid in elk gesprek of vorm van contact, daar gaan we voor. We zijn overtuigd dat het fijn zou zijn om jou te mogen kennen en te mogen verwelkomen als klant. Heb je een specifieke vraag of verzoek? We doen er alles aan om je positief te verrassen. Daag ons uit…
 

#5 Durven evolueren: grenzen verleggen voor onze patiënten

De gezondheidszorg evolueert razendsnel. De technologische ontwikkelingen ontluiken mogelijkheden die voorheen ondenkbaar waren. Viata engageert zich om nieuwe ontwikkelingen snel te omarmen. Maar meer nog om ook bij de toepassing hiervan de patiënt centraal te stellen. Evolueren is veranderen en zichzelf uitdagen. We gaan deze uitdaging aan om onze grenzen regelmatig te verleggen. Meer mogelijkheden, een groter gamma, een nog persoonlijkere aanpak, een nog betere service, steeds gefocust op onze visie… de patiënt centraal. Jij dus!

 

#6 Gebruiksgemak: vind snel wat je zoekt en ontdek

Een groot aanbod is als patiënt pas leuk als je er handig gebruik van kan maken. Je wil snel vinden wat je zoekt. Je zoekt een oplossing voor een gerichte vraag waar je mee zit? Viata biedt je handige en slimme zoek- en keuzemogelijkheden. Zo kom je snel tot een selectie van producten die het precieze antwoord zijn op je zoektocht. Blijf je toch nog met een vraag zitten? Aarzel niet en bel of contacteer ons.

 

#7 Viata denkt met je mee: Bundels en Pakketten

Oplossingen voor bepaalde aandoeningen of vragen bestaan vaak niet uit 1 product maar een aantal producten. Soms ook bestaat een kuur uit een reeks van verschillende behandelingen na elkaar. Graag adviseren we je een bundel van producten die bij elkaar passen of in combinatie met elkaar gebruikt worden. Pakketten bestaan uit meerdere producten samengesteld rond een thema. Met één klik te bestellen en aan interessante voorwaarden. Viata denkt met je mee.

Alle veelgestelde vragen